mystiskt samtal

Jag fick precis ett, ja vad ska man säga...samtal från ett språkreseföretag. Igår när jag satt och bläddrade i en fridatidning slog jag upp en sida om att man kunde vinna en språkresa eller digitalkamera, jag vill gärna ha en digitalkamera och skickade in en röst,för att få en kamera alltså, jag visste att jag inte skulle vinna förstapris och få åka på språkresa...Och nyss ringde en och frågade om jag var intresserad, jag blev jättechockad och visste inte riktigt vad jag skulle säga, jag hade ju inte tänkt så långt...Men nu ska iallafall den här tjejen jag pratade med skicka en katalog till mig med mer information,och länder jag kan välja på.

jag vet inte om jag tycker det är kul,jag kan ju inte prata engelska och jag har ingen kompis med mig... men vi får se hur jag gör, inte ens säker på om jag vann för jag kunde inte koncentrera mig på vad hon sa:S

puss<3


skulle ju vara grymt att få åka utomlands!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0