Hotty hotty!!

Hej sötisar!
Visst är det varmt ute, idag har jag verkligen svettats!
Inte så mycket kul som hänt idag...
Efter skolan var jag med Sara och vi skulle köpa en keps till lillebrorsan, så fanns dom inte där!!'Jaja jag köpte ett playstationspel till han istället :) Sen var det teater, det börjar dra ihop sig för föreställning. Vi ska antagligen spela upp den 13 april, så vi har bara tre lektioner kvar att träna :/
Jag har inte så mer att berätta, jag är lite småglad för en grej, men jag vill inte ta upp det här ifall det inte skulle gå som jag ville :P

puss<3


 


Kommentarer
Postat av: Ness

vad gör du då:)?

2010-03-09 @ 23:30:04
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0