Godnatt!

godnatt allihopa sov sött!

Jag kom och tänka på en grej, bloggar som man inte känner, som verkar jättegulliga, kan ju typ vara jättejobbiga eller elaka i verkligheten...Eller typ någon som är utanför i skolan kanske har en jättebra blogg med massa läsare, och är jättepopulär på nätet. Värsta fjortisbloggen kanske bara är  en vanlig tjej som försöker vara så patetisk som möjligt för att få läsare. Jag tror inte bara det är jag som har tänkt starta en drivblogg... eller vänta! jag har ju en, med en kompis :O fast den är hemlig haha, har bara skrivit ett inlägg i den men ändå!
Det är ju väldigt bra att man väljer hur mycket av sig själv man vill att ens läsare ska veta, eller så är man helt anonym, eller som sagt spelar någon annan :P
ska sluta babbla nu, puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Wickström

ja, allt är bara bra. hur är det med dig?:)



2010-03-24 @ 23:01:50
URL: http://wickstromj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0