fjärde mars

Hej hej!
Nu börjar jag blogga igen! känns asbra :D
Designen är bara tillfällig,ska börja jobba på en ny snart :)

Då är det bara hoppas på att den här bloggen blir toppenbra :P
Jag ska försöka hålla uppdateringen så bra som möjiligt och bjuda på en massa mysiga bilder :P

Idag ska jag, mamma och Linus åka på kryssning med Sara och hennes mamma, skitkul! Självklart har jag kameran med mig :) Tyvärr blir det ingen uppdatering under tiden jag är där, men när jag kommer hem blir det som vanligt igen :)

pussar!
   //Elin





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Askul att du börjat blogga igen <3

2010-03-05 @ 11:42:18
URL: http://enhammarbyaresblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0