Skäms lite...

Jag har varit otroligt dålig på att uppdatera.. :( men jag tycker bara man ska blogga när man har lust annars blir det ju bara något jobbigt som man känner sig tvungen till... Och så ska det ju inte vara right? ;)
 
Jag hade tänkt lägga upp alla bilder från tylösand men dom är borta, hela tylösandmappen är borta guud vad jag hatar våran dator... Jag får väll lägga upp bilderna när jag kommer till mamma :) Jag hade det iallafall underbart där nere :D

Sen jag kom hem har jag varit med Rebecka vi gick mest runt och tokade oss, sen var jag Rebecka och fredrika på skansen, underbart! och igår var jag med Jesper och Hampus det var skoj!!

Ikväll ska jag åka på kryssning med familjen, mysigt! jag vet inte om jag ska hitta på något innan det är ju så tråkigt väder, ställde alarm och grejer imorse för jag och Malin skulle åkt och badat, men så blev det inte pga detta snorväder :(

Så nu vet ni att jag lever iallafall!!
puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0