Nu är jag här igen





hejsvejts!
Det var ju inte igår!?
Guud jag är så pinsamt dålig på att uppdatera min blogg :( men jag orkar verkligen aldrig :S bättre väldigt sällan än aldrig eller? :) Sen när skolan börjar får vi se hur det blir, kanske lägger av helt... jag tycker det är helt fantastiskt att det ens finns folk som läser min blogg även om det är extremt få :P
Idag har jag och rebbo varit i vällingby och shoppat lite, sen försvann min telefon!!! så ni kommer inte kunna nå mig på mer än en vecka, då jag får ett nytt simkort, om ni har min mammas eller Alexandras nummer så kan jag nog kanske nås eftersom jag åker till tylösand i en vecka :D Jaja när vi tröttnat på att leta (efter några timmar!) åkte vi hem till mig packade det sista och åt lite mat, efter det åkte vi hem till terese och becca sen gick vi ut för det var så otroligt varmt!! :O Lägger upp lite bilder från kvällen i nästa inlägg ;)

Just det! jag har haft det jättebra på gotland!!! ( om ni undrade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0