mitt sommarlov i bilder! :)

första kvällen på sommarlovet firade vi med picknick på kanaan med flickorna:)


sen åkte jag iväg på kollo och träffade masor av underbara människor


Sen åkte jag till landet med Terese!! :)


Sen hade jag Lisa Terese Fanny och Moe myskväll på kanaan :)


Sen träffade jag äntligen min älskling som hade varit på språkresa!


Sen åkte jag till gotland mer Sara :)


Efter det träffade jag älsklings Rebbo och vi gick hem till terese och beccis och myste :)



Sen åkte jag till tylösand :)


Sen åkte vi iväg på kryssning :)


efter det åkte vi till mormor och morfar


Sen var det ung08 :)


och efter det grillade vi på hässelbystrands torg X) haha som avslut på sommarlovet :)


Och nu är sommaren slut, snyft :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0