zzZZz...

Nu är vi hemma igen, det var jättemysigt! Vi spelade singstar, buzz och lite pingis på vardagsrumsbordet, mammas vän har ju två söner, en som är lika gammal som Linus och en somär ett år yngre än mig :)
När vi skulle åka hem kom aldrig taxin det visade sig att den hade åkt iväg med några andra istället! :O
Vi fick beställa en ny, och den kom haha det var en söt gubbe som pratade gotlänska :D Asså jag tycker det är fint med dialekter, fast jag vet inte om jag själv skulle vilja ha någon, isåfall göteborska, finsk dialekt tycker jag är ganska jobbig, förlåt om det finns någon finne som läser detta, ta det inte personligt ;)
Nu är jag iallafall jättetrött, ska kolla lite på present åt rebbo, men det är ju skitsvårt! och nu har gumman redan fyllt år ju! :S
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0