Skitväder !?

Jag och Rebecka hade planerat att gå på stan,sätta oss vid mälartorget och njuta av varsin glass! Vi skulle ju ha det skitmysigt i den varma solen. Men nu när man kollar ut genom fönstret snöar det ju! asså ni fattar inte hur extremt besviken jag är, jävla väderskitningar!!! På så sätt hatar jag april, man kan aldrig vara säker på vädret ju !?
Fast april är ändå det bästa månaden för då fyller jag år :P och så börjar våren komma på riktigt,oftast...
Jag som liksom har gått runt och funderat på en lista med vårtecken och allt, ska det redan förstöras? :( Imorgon skulle det bli fint igen men ändå, det ar ju idag vi skulle vara ute och mysa i solen, inte i morgon!!!!
jaja nu babblar jag på...


puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0