Mitt påsklov :)

Nu är mitt påsklov uppbokat, fan en vecka är inte så lång tid ändå...jag kommer ha det grymt kul, men det finns så mycket annat jag vill hinna med :( man tror att man kommer hinna allt man vill göra för det inte är skola, men så är det ju tyvärr inte :/


Idag åker jag iväg till backeberg och min underbara Alexandra, vi ska kolla på bio och ha det mysigt, jag sover hos henne inatt också!! :D

Onsdag:
Onsdagen tillbringar jag nog också ute i västerort, för jag ska träffa Lisa, Jasin och Alex, ska bli super roligt för jag och Lisa brukar aldrig hinna ses utanför skolan längre :(

Torsdag:
På torsdag måste det fan vara fint väder! För då ska jag och Rebbo äta glass vid mälartorget, och njuta av våren!! :D

Fredag: På fredag kommer syster min hem från usa!! :D:D Självklart ska jag umgås med henne då :P hon sover hos mig med :)

Idag:

Lördag: Lördagen ska jag fortsätta tillbringa med Sara och så sover jag hos henne på kvällen :D

Söndag:
Ska jag nog ta det lugnt plugga lite kanske:S

Puss på er! och hoppas ni får ett underbart påsklov!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0